Entry: >ix< Kebun Mimpi... Wednesday, October 03, 2007



Sedutan Epilog:



"... Nik dan dua yang lain cedera, ada kemalangan di pelantar, puan. Kejadian berlaku pukul sembilan tujuh belas minit tadi. Nik sudah dihantar ke Pusat Perubatan USM Kubang Kerian dengan helikopter...i?"


p/s: tq untuk orang tu... m & w

   11 comments

insyirah
October 4, 2007   06:52 PM PDT
 
salam kak su...
harap adam selamatla... kesian dekat ain.. semoga ain tabah menghadapi segalanya...
kak ee
October 4, 2007   09:11 AM PDT
 
khamis @ jumaat? khamisla... ek kak su? sayang kak su..
aura qaseh
October 4, 2007   12:05 AM PDT
 
assalamualaikum kak su, kaksu ni kan memang geniuslah! muah.... untuk kak su!
mar
October 3, 2007   04:17 PM PDT
 
kaksu, boleh lah nanti kenen kan ain ngan haris balik ekk...*wat lawak brutal petang rabu*...hahaha..
nacha
October 3, 2007   03:29 PM PDT
 
aduh! mana saputangan perang.. mana saputangan perang.. sape dah curik ni?...
notie
October 3, 2007   01:39 PM PDT
 
kak su *huhuhuhu* napa ni.... Tenguk adam cam tu saya pun seriau sama apa lagi airmata ni mudah sangat nak gugur....asyik nak hujan je....

Hurut dada*sabaq sabaq* tapi *huhuhuhu* sambung nangis lagi....ikut sama berduka dgn ain sekeluarga.
pinkJambu
October 3, 2007   01:32 PM PDT
 
aikkk...sejemput je citer ?

kaksue, kalau sejemput sejemput ni dah jadi cucuq kodok
*junjung pisang emas,bwk balik peram*
kakmOn
October 3, 2007   01:27 PM PDT
 
ain jan la panik.. dia cuma tersampok anak JUN bawah pelantar tu aje..

Ooops ampon

kaksu berdosa tau bulan baik2 ni kasi org suspen
kaknOOr
October 3, 2007   01:17 PM PDT
 
Yelah anim lemah lutut....Adam.....moga adam selamat....kesian Ain & baby
anim
October 3, 2007   01:06 PM PDT
 
kak su..lemah lutut anim tgk video tu....
wan
October 3, 2007   12:55 PM PDT
 
kaksu...
Ya Allah... harap2 adam selamat..!! huhuhu kaksu... :'(

Leave a Comment:

Name


Homepage (optional)


Comments